gra forumowa o naruto
Bunshin no Jutsu 5pn.
Technika tworząca niematerialne klony użytkownika, które są prostą iluzją. Automatycznie znikają gdy zostaną przez coś lub przez kogoś trafione. Klony mogą zostać rozpoznane od oryginału po tym, że nie wpływają one w żaden sposób na otoczenie.
Jubaku Satsu 30pn.
Technika polega na tym, że użytkownik znika a za przeciwnikiem pojawia się jakaś roślina która go związuje, dusząc go. Wtedy użytkownik może zadać cios.
Kasumi Juusha no Jutsu 20pn.
Osoba wykonująca tę technikę tworzy od kilku do kilkunastu klonów, które mogą rzucać różnorodną bronią. Klony można pokonać, ale nie zniszczyć.
Kokohi no Jutsu 10pn.
Bardzo prosta technika pozwalająca na zamianę danego przedmiotu w celu zmylenia wroga.
Kanashibari no Jutsu 15pn.
Jest to technika polegająca na stworzeniu wielkich iluzjonistycznych tygrysów, aby sparaliżować przeciwnika.
Kokuangyo no Jutsu 20pn.
Tworzy iluzje całkowitej ciemności. W takiej pułapce przeciwnik nie jest w stanie zablokować jakiegokolwiego ataku.
Kori Shinchuu no Jutsu 20pn.
Osoby, które wpadną w tę iluzję mają wrażenie krążenia w kółko po danym obszarze.
Nehan Shouja no Jutsu 30pn.
Inna odmiana techniki Nemuri. Jednak zaletą jest to że nie potrzebuje kontaktu z ciałem oraz usypia bardzo dużo osób. Postać zahipnotyzowaną można przebudzić używając techniką Kai.
Nemuri 20pn.
Technika polegająca na prostym dotknięciem pleców przeciwnika i pogrążeniu go w głęboki sen. Wymaga kontaktu z przeciwnikiem więc atak ten nie jest przydatny w walce. Stosowany był podczas ataku na Konohę przez Kabuto.
Mateki 20pn.
Za pomocą muzyki z fletu, na którym gra Tayuya może wprowadzić przeciwnika w trans zaburzając tym samym jego jutsu podczas ataku, dzięki czemu nie możne on wykonać żadnego ruchu.
Utsusemi no Jutsu 20pn.
Technika polegająca na zmylenie wroga,która polega na emisji swojego głosu ze wszystkich stron. Tego jutsu użył Jigumo w walce z Naruto.
Offline